onsdag den 1. januar 2014

in a year or so, I'll look back and I'll smile


Årets første dag er trist og grå, men det gør ingenting, for jeg skal slet ikke ud i dag. Selvom jeg ikke har tømmermænd, må jeg gerne tilbringe første januar ligesom resten af befolkningen, og dynen er derfor placeret i sofaen; indbagte lækkerier som mozarellasticks og chili cheese tops er blevet indtaget, og colaen er iskold. Det er helt perfekt.

2014 er startet godt - jeg vågnede nemlig op til den fineste tegning på Kristinas blog, hvor jeg er kommet i ualmindelig godt selskab sammen med ni af hendes andre yndlingsbloggere (jeg er nummer fire på tegningen), der i øvrigt også er nogle af mine yndlingsbloggere. Det er den bedste anerkendelse jeg kunne ønske mig, for der er da ikke noget bedre end at blive tegnet så fint. Jeg håber, at jeg i år også får lejlighed til at møde Kristina i den virkelige verden. Status over 2013 har jeg ikke rigtig fået lavet, og jeg tror også jeg springer over i denne omgang, for de sidste tolv måneder har på mange måder været lidt en parantes i mit liv. Jeg har brugt meget tid på at bearbejde tabet af min mor, og så har jeg også brugt en del energi på at finde ud af, hvad jeg ikke skal med mit liv - hvilket betød, at jeg stoppede på min kandidatuddannelse i sprogpsykologi. I år vil jeg hellere savne end sørge, og jeg vil gerne prøve at finde ud af, hvilke ting der gør mig glad - og begynde at gøre dem. Det er nok ikke noget, jeg finder ud af fra den ene dag til den anden, men jeg har heldigvis heller ikke travlt. Jeg håber, at I ligesom i det forgangne år igen vil være at finde på sidelinjen og komme med opmuntrende tilråb og sjove kommentarer - det har været en fornøjelse, og jeg er så glad for mit lille blog-frirum.  

7 kommentarer:

  1. Mmmmh.. mozarellasticks og chilicheesetops <3
    Godt nytår!

    - Anne

    SvarSlet
  2. Ja, det var lige, hvad vi havde lyst til! Og så lækre sushi-rester til aftensmad, da den værste salt-trang var stillet. Godt nytår til jer også!

    SvarSlet
  3. Godt nytår kære Tine.
    Jeg håber at få set mere til dig i år. Begyndte også at smile da jeg så "blogfesten" hos Kristina.

    SvarSlet
  4. Åh Tine da, jeg synes vi klæder hinanden så utroligt godt på klassebilledet!

    Jeg håber dit 14 bliver rart og varmt om hjertet.

    Og så må vi lige sørge for at mødes med Kristina, jo. Og hinanden.

    SvarSlet
  5. Sine, rigtig godt nytår til dig også. Jeg vil også gerne gå nogle flere ture med dig i år! Og ja, det er virkelig en fin tegning!

    Pille, vi er SÅ søde på det billede. Ja, det ligner lidt at vi hører sammen. Må dit kommende år også blive rart og dejligt, og med bearbejdelse af de svære ting. Jeg vil også gerne mødes med dig. Og Kristina. Det er en af de ting, jeg gerne vil i år - komme lidt mere ud, selvom det er uden for min comfort zone. I er jo skidesøde! :) (Kan selvfølgelig teknisk set ikke være sikker på, hvordan Kristina er i virkeligheden, men jeg er sikker på, at hun er rigtig sød) :)

    SvarSlet
  6. Og du har endda yndlingsfarverne på ;)

    SvarSlet
  7. Ja, præcis, Mette - alting er bare spot on. :)

    SvarSlet