mandag den 13. januar 2014

I've been landlocked for too many weeks

Jeg har brugt det meste af weekenden på tjeklister og pakkesedler, men har heldigvis også fundet plads til at tilbringe noget kvalitetstid sammen med en række søde og tålmodige veninder, som jeg ellers ikke har set længe. Det føles så godt at kunne 'tjekke dem af' på listen også, for selvom jeg meget nødigt vil se mine venskaber skemalagt på den måde, er det nu engang sådan mit hoved er indrettet, og det fjerner jo heldigvis ikke glæden ved at se dem. Var lidt flad lørdag aften, og en feststemt 5A fik mig næsten til at trække mig tilbage til min hule igen, men det nærmeste jeg kommer et nytårsforsæt er at være modig, turde mere og komme mere ud - så jeg skruede op for The Knife i ørerne, ignorerede skubberierne og nåede frem til Kate's Joint på Blågårdsgade, hvor mine veninder ventede på mig med indiske lækkerier. Dessert havde de dog ikke mere af (skandale!), så den blev indtaget et andet sted mens oplevelser og drømme fløj tværs hen over bordet. I vores lille trekløver byder dette år på endnu et bryllup (two down, one to go - men den sidste er mig, så det har vist lange udsigter), ny lejlighed, spændende rejser og måske ny karriere (bare ordet karriere afslører, at der heller ikke her er tale om mig), så der var nok at få snakket igennem. 

I går pakkede jeg lidt mere og begyndte at gøre lejligheden klar til kattepasseren - en opgave, der kommer til at tage det meste af i dag, eftersom det hele stadig sejler efter juleperioden. På det punkt skulle man ikke tro, at jeg havde OCD. Senere fik jeg besøg af Rannvá for første gang i år, og vi spiste ostepops og gyste af fryd til American Horror Story. Jimmy bliver kysset og nusset lidt ekstra i disse dage, for nu skal vi kun sove én gang mere, før det hele går løs. Jeg er træt og flad - men det er vel også et fint udgangspunkt for en lækkerhedsferie fyldt med solskin og afslapning. Jeg håber, at resten af januar vil behandle jer pænt. Vi ses!

2 kommentarer:

  1. håber at du har det VIDUNDERLIGT! glæder mig til at se dig og billeder når du kommer tilbage, <3

    SvarSlet
  2. Det kan du TRO jeg har! Jeg glæder mig til at se dig - og til at vise dig en milliard billeder, muhahaha!

    SvarSlet