lørdag den 15. februar 2014

I do not recall all the words that were formed

Det er helt utroligt hvor stor en indvirkning det kan have på humøret, når man føler sig utilpas og slap hele tiden. Har været en helt anden person siden i onsdags, hvor jeg mirakuløst fik det bedre, og jeg er ikke længere helt så modløs over for fremtiden som før. Det hjælper også, at jeg har haft overskud til at bevæge mig udenfor og møde nogle mennesker - i torsdags spillede min kæreste på Drone sammen med sin gamle ven Sad Simon, og jeg bliver altid lidt nyforelsket, når jeg ser ham spille live. Min koncertledsager var Rannvá, som det endelig lykkedes at få set efter dum sygdom hos os begge, og det var en rigtig god aften. Måtte dog tage hjem lige efter drengene havde spillet, for i går morges havde jeg en tid hos min søde læge, der straks har bestilt et hav af blodprøver og tests, der skal fastslå om min krop mangler noget essentielt. 

Købte friske rundstykker med hjem fra den nye bager, men Simon og Simon var kommet noget senere hjem end mig, så der gik et par timer inden vi fik spist morgenmad. Senere på dagen fik jeg besøg af Rannvá, der ligesom jeg var indstillet på sofahygge med cola og film, men sofaen var altså indtaget af drengene, der ikke flyttede sig mange meter i går. Min gæst måtte derfor tage plads i en stol; jeg lagde mig på gulvet, og så gik hele eftermiddagen og aftenen ellers med American Horror Story, Adventure Time og norsk zombiefilm. Ikke en helt dårlig måde at tilbringe Valentine's Day på, hvis du spørger mig. Mit kamera har ligget i skuffen næsten siden vi kom hjem fra ferie, så det ledsagende billede er IKKE af Own Road, men af en dominikansk plante, hvis nogen skulle være i tvivl. 

2 kommentarer:

  1. Lyder skønt, den dag skal jo netop være fuld af kærlighed, og det lyder det til din var Tine (:

    - Anne

    SvarSlet
  2. Det var den nemlig. Kærlighed til både mine venner og min søde kæreste, og til animationsfilm og uhygge. :)

    SvarSlet