tirsdag den 18. februar 2014

my love is waiting for you now

Foto: Per Larsen/gaffa.dk
En virkelig dejlig weekend toppede lørdag aften, da min kæreste og jeg var til koncert med Connan Mockasin i Bremen Teater. Jeg faldt pladask for den charmerende lille mand for halvandet år siden til OFF-Festival i Polen, så jeg var rigtig glad for at kunne opleve ham live igen. Vi sad på femte-sjette række og havde perfekt udsyn til det utroligt velspillende og besynderligt udseende band, og selvom jeg normalt slet ikke kan lide noget så... soul-agtigt, så er jeg vild med Connan og hans weirdness. Der var en enormt god forbindelse mellem ham og hans publikum, og han charmerede os ved at fortælle om en onkel i Danmark og Simon Spies. Det var en virkelig god koncert og en dejlig aften i det hele taget. Her er en af mine yndlingssange fra den nyeste plade.   

Efter den gode weekend har jeg haft to lange dage på arbejde, og det er lidt hårdt at komme rigtigt i gang igen. Jeg glæder mig til torsdag, hvor jeg skal til Jylland og besøge min far og min søster - og min veninde, hunden, katten, hesten og kirkegården. Blev kun lidt irriteret da jeg opdagede, at Elijah Wood skal være DJ hundrede meter fra min lejlighed på lørdag. Ham er jeg nemlig også enormt glad for - i både Wilfred, Lord of the Rings og alt muligt andet. Oh well. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar