søndag den 23. februar 2014

sign, sign, everywhere a sign

Mariager har tilsyneladende et kæmpestort problem med uopsamlede hundelorte - eller med mennesker, der måske har for lidt at gå op i. Disse fire skilte er fundet i en radius af bare hundrede meter fra min fars hus - så hvem ved hvilke perler, der gemmer sig i villakvartererne? Jeg kan sagtens forstå at det er ulækkert og irriterende med lort over det hele, men jeg tvivler på at de her skilte når syndernes dårlige samvittighed - hvor humoristiske eller venlige de ellers måtte være. Sætter dog pris på skiltenes nærmest poetiske karakter - især nummer to, med dets næsten haiku-lignende karakter og lidt for ivrig brug af store bogstaver. Nå. Skiltene er vel fine nok - det kunne bare være meget rart, hvis man ikke blev mistænkeliggjort hver gang man gik tur med sin (søsters) hund. Det er trods alt ikke alle, der bare lader lortet ligge, so to speak.

3 kommentarer:

  1. haha, årh hvor herligt. Jeg må også indrømme at jeg synes det er vildt ulækkert med hundelorte på fortorvene.

    SvarSlet
  2. Jeg har prøvet at finde det indlæg jeg lagde kommentar til, men kan ikke finde det :p
    Anyways, jeg mindedes at du godt gad en awkvardbaressodate, så sig endelig til når overskuddet er der :)
    Evt på facebook, jeg bliver lidt lost herinde jo :)

    SvarSlet
  3. Sine, vi kan sagtens blive enige om, at det er virkelig ulækkert med hundelorte. Jeg tror bare ikke, at skilte virker på de mennesker, der ikke samler op. Men de var ret sjove, så jeg måtte lige vise dem.

    Stine, det kan du tro jeg gerne vil. Jeg er lidt travl den næste uges tid, men jeg kan lige skrive til dig på facebook, så kan vi aftale hvornår vi skal ses. :)

    SvarSlet