lørdag den 1. februar 2014

you forced on me a hopeless dream

Åh, hvor jeg dog savner vores strand! At komme hjem til sygdom og tristhed gør det ikke ligefrem nemmere - jeg har ikke været udenfor siden vi kom hjem - og lige nu gad jeg altså godt ligge på stranden og kigge på alle kitesurferne. Cabarete er kendt for at være et af verdens ti bedste steder til kitesurfing og windsurfing, og verdensmesterskaberne er flere gange blevet afholdt her. Stranden er seks kilometer lang (vi boede helt henne i den ene ende, helt ude til venstre på det midterste billede), så der var masser af plads til os, der bare gerne ville bade lidt uden at skulle frygte at få en drage i hovedet - kitesurferne blev indenfor et temmeligt kaotisk, men dog afgrænset område. Det så SÅ fedt ud, men det ville jo tage mig hele ferien at lære overhovedet at få dragen i luften, så jeg kiggede bare på i behørig afstand. Nogle af kitesurferne var virkelig skrappe til det - ham jeg fotograferede havde overskud til blinke kækt til kameraet, mens han havde hovedet nedad fem meter over vandet. Nice. Efter lange dage med heftig aktivitet på vandet flyttede surferne ind på barerne ved vandet i løbet af aftenen - der var konstant liv og glade dage i byen, og selvom amerikanske surferdudes godt kan være en anelse irriterende, var det også meget underholdende. Jeg vil tilbage!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar