lørdag den 1. marts 2014

a land of happy hours

De sidste par dage har foruden arbejde også budt på aftaler af den allerbedste slags, for eftersom min kæreste tog udenbys i onsdags, er det rart at kunne fylde tiden med søde mennesker. I går mødtes jeg med Simone til sushi og udveksling af rejseoplevelser, og havde der været tid, tror jeg nok vi havde drukket en mojito et sted. Jeg fik cirka én om dagen i Den Dominikanske Republik, og den vane havde jeg da gerne set fortsætte herhjemme, men Københavns uhyrlige drinkpriser ville nok hurtigt ruinere mig. Måske man skulle lave dem selv - der røg nemlig to gode flasker rom med hjem fra øen. 

I dag cyklede Sine og jeg en tur ned til Amager Strandpark og gik rundt i tågen i et par timer mens vi snakkede om alt det, der er svært. For et par uger siden var hun i Tværs på P3 for at snakke om stress, og det blev til et meget interessant program, som jeg kun kan anbefale. Jeg synes hun er så sej og modig, for jeg ville aldrig turde gøre noget lignende, selvom det er så vigtigt at få budskabet ud og snakke åbent om stress og depressioner.   

4 kommentarer:

  1. En hverdagsdrink burde være en mennekeret. Eller.. Jeg vil nu egentlig helst have en fyraftensøl! Men jeg stemmer for en valgfri ting fra baren, som hverdagskost :D

    - Anne

    SvarSlet
  2. Mojito'er næste gang, promise? xx Simone

    SvarSlet
  3. Simon, det kan du selv være!

    Anne, det burde nemlig være standard procedure overalt. En fyraftensøl er nogle gange også mere tillokkende end en drink - især når der er rigtig varmt.

    Simone, dét er en aftale! Promise!

    SvarSlet