mandag den 10. marts 2014

and do this all in time to the music

Jeg har haft en virkelig skøn og solbeskinnet weekend fyldt med musik og søde mennesker. Fredag lavede jeg en omgang svensk pølseret med Nanna, og da jeg havde sendt hende videre i byen, smuttede min kæreste og jeg til koncert med Sink Ships hos 'naboen' PB43. Publikummet slukkede godt nok en lille smule af min livsgnist med deres fuldskab og generelle nederen-hed, men koncerten var god. Lørdag fik jeg også nydt noget af det gode vejr, inden Rannvá og jeg tændte for min Xbox for første gang i umindelige tider. Vi er gået i stå et sted i GTA, og heller ikke denne gang kom vi videre. Øv. 

Søndag indløste min kæreste og jeg en af vores julegaver fra arbejdet - en såkaldt 'champagne-brunch', som kunne nydes flere steder. Vi trillede ned til Amager Strandpark og restauranten Couloir, der var leveringsdygtige i en gigantisk diskokugle og en brunch uden de helt store armbevægelser. Vi blev ikke rigtig tilbudt drikkevarer og måtte selv købe en cola, selvom vi senere så, at der egentlig fulgte 'juice og vand ad libitum!' med brunchen, og der var også et par andre ting, der ikke helt fungerede. Oh well, vejret var alt for godt til at vi gad blive irriterede, og jeg kunne såmænd også godt finde på at vende tilbage til stedet til sommer, når man kan sidde på terrassen. Hjemme havde min tømmermændsramte kæreste brug for en middagslur, og det takker jeg jo aldrig nej til - og også Jimmy hoppede op i sengen og puttede med os. I går aftes drog vi mod Lille Vega og en koncert med Thee Silver Mt. Zion Memorial Orchestra (eller hvad de nu kalder sig i øjeblikket), hvilket var en rigtig god oplevelse. Ikke helt så godt som da vi så dem sidst for næsten præcis seks år siden, men det nyere materiale lader også lidt tilbage at ønske, og energien fejlede i hvert fald ingenting. 

4 kommentarer:

  1. Godt vejr kan redde mange ting, og lækkert ser det nu også ud :D

    - Anne

    SvarSlet
  2. Det var bestemt også lækkert. Selv en 'standard'-brunch er ikke sådan at kimse af. :)

    SvarSlet