torsdag den 6. marts 2014

it can wait a moment, it can wait all day

Her er lige en pauseskærm, mens tiden løber fra mig med at arbejde fuldtid og nyde, at min kæreste er kommet hjem igen. Dyrene er fra Den Dominikanske Republik, og den smukke hane bliver ikke brugt til hanekamp, men gik frit rundt med sine damer. Firbenene mødte vi overalt, og på hotellet satte jeg mig flere gange tålmodigt på græsset og ventede på, at de piblede frem på stenene for at sole sig. Når bare jeg sad helt stille, havde de ikke noget imod, at jeg var der. Totalt yndlings-afslapningsaktivitet.

2 kommentarer:

  1. De oser bare langt væk af sommer dine flotte billeder. Er helt i sommerhumør lige nu, er lige kommet ind efter at have ligget ude i solen i en times tid.
    Kom kom sommer ;-)

    SvarSlet
  2. Ih, tak. Og ja, sommeren må gerne komme nu - jeg kan ikke overskue, hvis det her bare var en teaser, og vi får to vintermåneder mere...

    SvarSlet