lørdag den 15. marts 2014

meaning is sometimes hard to spot

Jimmy har åbnet en restaurant i vores køkken. Stedet hedder bare Jimmy's, og man skal lige være opmærksom på, at han kun serverer sine egne livretter, som f.eks. vådmad med oksekød. Uheldigvis er der ikke så mange overlap i de retter som jeg synes er lækre, og de retter som Jimmy synes er lækre - faktisk kan vi kun blive enige om creme fraiche og makrel, men jeg skal da ikke fuldstændigt kunne afvise, at hans tørkost også smager rimeligt. Da jeg var barn og besøgte min mormor og morfar, spiste jeg lidt for tit de cornflakes-lignende stykker mad, der var i hunden Sifs foderspand, og de smagte i hvert fald glimrende. Sif havde ikke noget imod at dele, for jeg gav hende altid en ekstra håndfuld fra spanden imens jeg snackede.  

Mine følgere på instagram (musicismysecret) har allerede set de fine servietter jeg fandt i fakta og begejstret købte med henblik på at fejre Jimmys fødselsdag, men I andre skal da ikke snydes. Eftersom jeg ikke skal have børn, er det vel lidt mere acceptabelt med kæledyrsfejringer, men jeg er godt klar over, at jeg er ude på et sidespor. I morgen skal jeg heldigvis besøge nogen, der sagtens kunne finde på at gøre det samme. Min kæreste og jeg tager over sundet og besøger David og Annette og katten Trillian i Malmø, og den kat bliver om muligt fotograferet mere end Jimmy. Jeg kommer nok også til at snuppe et billede eller to i morgen, og jeg glæder mig.   

5 kommentarer:

  1. åh nej! jeg tror at øresundsbroen er lukket. :( i hvert fald lige nu. måske bliver den åbnet igen. det håber jeg. flere trillian-billeder ville ikke være dårligt.

    SvarSlet
  2. Det er heldigvis meget sjældent at HELE broen er lukket i mere end en halv times tid, men tak for omtanken. :)

    SvarSlet
  3. ah, I skal også først derhen i morgen. så jeg lige. hehe. god tur! og hiiiils

    SvarSlet
  4. Haha! Hvor er du bare herlig Tine!

    SvarSlet
  5. Rannvá, det var faktisk i går (lørdag). Jeg skrev indlægget over midnat. Det gik heldigvis uden problemer, det var så hyggeligt, og jeg skulle hilse igen. :)

    Sine, tak! Det kan du selv være! :)

    SvarSlet