søndag den 30. marts 2014

no dust collecting in the corners

Weekenden er gået med tiltrængte gåture, nødvendig refleksion og med følelserne lidt mere uden på tøjet end de har været længe. Min fødselsdag har fået savnet til min mor til at vokse sig større end det har været i månedsvis, men hjertet føles heldigvis mindre tungt i solskinnet ved Amager Strandpark, end da jeg denne vinter sad i mørket og kiggede ud på regnen. Men det er svært lige nu. Aftenerne er blevet brugt på endnu en oprydning og omorganisering af blandt andet mine bøger, der virkelig kommer til deres ret på de nye(-ish) boghylder. Min OCD bliver altid noget mere intens, når jeg bruger kræfter på at tackle andre følelser, men når det udmønter sig i en helt ren og ryddelig lejlighed, er det selvfølgelig ikke så dumt. Skulle bare have købt tre gange så mange hylder, så der også var plads til bøgerne i soveværelset - og dem på loftet.  

3 kommentarer:

  1. Jeg er ked af at høre at du har det skidt, men hvor er det flot som du kæmper! Og så ser jeres lejlighed altså rigtig fin ud!

    SvarSlet
  2. Jeg er ked af at høre omkring savnet til din mor. Flot at du bruger din sorg til noget konstruktivt.

    Simone
    Microcut.dk

    SvarSlet
  3. Hvor er I søde. Ja, det er rart at kunne få noget ud af sorgen, men nu kan der altså snart heller ikke blive renere i vores lejlighed. :)

    SvarSlet