fredag den 4. april 2014

all we need is a little more light

Da det i forgårs begyndte at hagle uden for mit vindue, tændte jeg computeren og kiggede på feriebilleder fra Den Dominikanske Republik. Jeg er virkelig blevet fan af vinterferier, og hvis økonomien tillader det, er det et koncept jeg gerne vil udforske endnu mere. Vi behøver jo ikke rejse over Atlanterhavet hver gang - vi har snakket lidt om at tage til Marokko til næste januar for at få lidt sol og varme. Det gør virkelig vinteren så meget kortere og så meget mere overskuelig, og uden en hardcore madforgiftning til at tage glæden ud af hjemkomsten, kan sommerfølelsen vare helt indtil der er sol og lange, lyse dage i Danmark. I dag drømmer jeg om endnu en piña colada, og hvorfor ikke? Det er trods alt fredag. God weekend!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar