fredag den 11. april 2014

and the plans were never mapped

I søndags gik jeg en rigtig lang tur med Nanna rundt på Christiania. Solen gemte sig bag et gråt skydække, men blomsterne og de spirende træer fyldte alligevel billedet med klare farver og forårsglæde. Der er ikke noget som en gåtur med en god veninde, hvor man rigtig har tid til at snakke, fjolle og udpege sjove detaljer (og dem er der mange af på Christiania). Bagefter var der dømt sofahygge, pizza, Harry Potter og Fucking Åmål, og så kunne dén dag vist ikke blive meget bedre.  

6 kommentarer:

  1. Åhh fucking åmål :) Losepottemuld

    SvarSlet
  2. Ja, den er simpelthen bare så god. Jeg har nok set den tyve gange. :)

    SvarSlet
  3. Tak for hjertet, anonym! Her er et til dig også: <3

    SvarSlet
  4. Tak for hjertet. Det var jo bare mig, der var den anonyme. Kan stadig ikke få min telefon til at arte sig, når jeg vil kommentere derfra.

    SvarSlet
  5. Det kunne jeg næsten regne ud. Du er sød.

    SvarSlet