lørdag den 26. april 2014

fleeting moments touched in the night

I påsken har jeg også:

1. Spist brunch med lækker laks hjembragt fra Norge af min fars nabo.
2. Haft utallige nusningssessioner med Jimmy, der virkelig nød al den ekstra opmærksomhed fra min far og min søster.
3. Været til min Carpark North-koncert nummer 26 (det er en helt anden historie!) sammen med min søster. Denne aften i Tivoli var fin og nostalgisk, omend jeg godt kunne have undværet Nik & Jay på scenen.

4. Været til min onkels fødselsdag nord for København med fire retter mad, hvoraf jeg kun fik fotograferet hummersuppen, inden jeg blev så beruset af velkomstboblerne at jeg glemte alt om billeder resten af aftenen. Min søster sukkede over alt deres fine Royal Copenhagen-stel, mens jeg gerne havde taget halvdelen af deres fine bogsamling med hjem. 

Påskedagene bød altså på lidt af hvert - men frem for alt tiltrængt samvær med min lille familie, solskin og lange gåture. Jeg glæder mig allerede til næste gang, de kommer på besøg.

1 kommentar:

  1. Årh, hjemmebragt laks lyder godt nok ikke dårligt - lækker brunch! Generelt lyder det som en dejlig påske, du har haft dig.

    - Anne

    SvarSlet