onsdag den 9. april 2014

my sweetness will not go to waste

I dag fylder min dejlige kæreste hele 36 år, og selvom han har været på arbejde hele dagen, har jeg gjort det lidt sjovere for ham ved at gemme snacks og sodavand i hans madkasse. Om lidt skal jeg i gang med aftensmaden - hans ønske var 'noget du ikke har lavet før', så jeg må kaste mig ud på det dybe vand og eksperimentere lidt. Tror jeg vover mig ud i noget med ris, selvom hans livret er alt med kartoffel; han lavede nemlig en helt perfekt gang brændende kærlighed i går. Måske burde det gå mig på, at min kæreste er så meget bedre til at lave mad end mig, men jeg er faktisk bare glad for det. Én af hans fødselsdagsgaver var billetter til 'Zero Theorem' - den spritnye Terry Gilliam-film (der af uransaglige årsager kun bliver vist under CPH PIX), så i morgen går turen til Grand og biografhygge. I aften tror jeg vi bliver hjemme og spiser noget af alt det slik, som Jimmy har givet min kæreste i fødselsdagsgave. Klog og forudseende kat. 

4 kommentarer:

  1. Lyder max hygge og stort tillykke med ham. I ser altid så søde ud på billeder, i to. Jeg tror i også er det rigtigt!

    SvarSlet
  2. Lyder til, han bliver forkælet af både dig og Jimmy :D Håber I har jer en skøn dag - tillykke med ham.

    - Anne

    SvarSlet
  3. Whaaat, 36? Han ligner jo en på 26. (Må du hilse at sige). Stort tillykke!

    SvarSlet
  4. Ih, tusind tak skal I have! Hilsnerne blev overbragt i rette tid, det er bare mig der er langsom til at svare. Lærke, han takker! :)

    SvarSlet