fredag den 25. april 2014

rewrite history to suit our needs

I påskedagene var vi også på kanalrundfart med verdens bedste guide, David. Han formåede at holde hovedet koldt, fortælle på både dansk, engelsk OG tysk, imens en rejseleder simultanoversatte for de fyrre kinesere, der larmede helt vildt i bunden af båden. Engang troede jeg, at kanalrundfartsguide ville være det perfekte studiejob for mig, men jeg tror jeg ville dø af stress. Så thumbs up til ham! Håber vi kan tage et par ture mere i løbet af sommeren - kanalrundfart bliver jeg aldrig træt af. Hjemme igen var der heldigvis mere kage, og så fejrede vi børnefødselsdag  med fine paptallerkener, fordi jeg jo stadig er nogens barn, selvom jeg fyldte niogtyve. 

3 kommentarer:

  1. det ligner bare en perfekt dag! :D og hvor ser david dog fin ud. og din familie også! og undervandsskulpturen, yaaay! og powervand. ih, og rævekop! jamen, altså. sikket indlæg. boom. KYS, jeg glæder mig til at se dig og miyazaki på søndag. <3

    SvarSlet
  2. Hvor ser det dog ud til, at have været den skønneste påske!
    Kanalrundfart er det bedst - vores forældre har fået nok af det, så sidste år måtte Lange og jeg alene afsted. Ellers plejede det at være en del af vores årlige københavner-ferie :)

    - Kit

    SvarSlet
  3. Rannvá, det var en dag fyldt med de allermest perfekte ting! Jeg glæder mig også meget til i morgen. Måske har jeg en rævekop (eller lignende) tilbage, som vi kan drikke cola af! :)

    Kit, det har simpelthen bare været nogle skønne dage. Jeg forstår ikke, hvordan man kan blive træt af kanalrundfart - jeg tager gerne en to-tre ture hver sommer. Er helt vild med at få lidt vind i håret ude i havneområdet. Kan godt forstå I måtte afsted alligevel. :)

    SvarSlet