mandag den 19. maj 2014

we're going to escape into the stars

Foto: Henning Bagger, bt.dk
...Og så gik der lige en uge. En uge med fejring af nye fodboldtriumfer, nemlig The Double snuppet i Parken i torsdags i allerbedste selskab med min far og min søster. Vi havde en helt fantastisk tur med mange øl, mange mål og mange sange, og det er en dag jeg aldrig vil glemme. I går sluttede sæsonen med en 1-0 sejr over AGF, og det var samtidig sidste kamp for både Anders Due og Jeppe Curth. Sidstnævnte kunne efter hele ni år i AaB-trøjen ikke holde tårerne tilbage, da han for sidste gang lod sig hylde og udskifte, og det var jeg også ved at hyle lidt over. Han virker til at være et enormt sympatisk, interessant og veltalende menneske, der tilfældigvis også er en helt fantastisk fodboldspiller, og jeg kommer virkelig til at savne ham. Men i går var allermest en festdag, for hvor er det dog utroligt, uventet og fænomenalt for AaB at vinde The Double. Tillykke med det og hurra!

PS. Jeg skal nok snart blogge om noget andet end fodbold...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar