lørdag den 21. juni 2014

and count every beautiful thing we can see

Måske er det ved at tage en lille smule overhånd med Porto-billeder, men jeg kan ikke styre det! Jeg havde slet ikke regnet med, at der ville være så pænt over det hele. Det nederste billede er fra den lille togstation (ikke hovedbanegården) São Bento, som vi boede lige ved siden af, og den var SÅ smuk. Væggene var udsmykket med ikke mindre end tyve tusinde fliser, der viser Portugals historie - så sparede vi lige en tur på museum, hehe. Streetart var der også lidt af; inde i midtbyen var der stort set kun værker af kunstneren Hazul. De var alle sammen SÅ fine, og jeg kunne ikke finde ud af hvilket billede jeg skulle poste, så nu poster jeg slet ikke nogen. Men se lige her, hvor sej han er.
 
Jeg har haft et par fantastisk hyggelige dage hos min far og søster; men i morgen skal jeg desværre allerede hjem igen. Der er heldigvis kun en lille måned til vi rejser til Garmisch-Partenkirchen sammen, så jeg ser dem snart igen. I morgen ville min mor være blevet syvoghalvtreds, så inden jeg hopper på toget, skal jeg lige en tur på kirkegården og sige tillykke med fødselsdagen til hende. Om lørdagen på vores ferie i Portugal var det halvandet år siden hun døde, og der havde jeg et mindre meltdown på hotellet (og på McDonalds... Slet ikke akavet at sidde og tude ned i en cheeseburger...) Sorgen kommer stadig lidt bag på mig ind imellem - fordi jeg er dårlig til at give den ret meget plads i hverdagen - men nu skal jeg heldigvis snart ses med de andre piger fra min sorggruppe igen. Hver gang jeg ser dem, er det som om en sten falder fra mit hjerte, for det er så rart at blive mindet om at mine følelser er helt normale.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar