søndag den 29. juni 2014

the lure of my bed is ever near

Denne søndag er blevet brugt nogenlunde ligeligt mellem energisk rengøring, støvsugning, tøjvask og oprydning på den ene side, samt sofahygge og stilleleg på den anden. Der er ingen tvivl om hvad jeg foretrækker, men det var altså nødvendigt at få sat lidt skik på lejligheden efter en uge med arbejde og udsigten til det samme de næste fire dage. I fredags havde jeg godt nok også en fridag, men den blev brugt på allerbedste vis sammen med Rannvá. Vi trodsede de grå skyer og kastede os i bølgerne ved Amager Strandpark, og efter det første kuldechok var det SÅ behageligt, og vi blev i vandet i et kvarters tid. Jeg vil gerne blive bedre til at udnytte, at jeg bor så tæt på stranden, for jeg kan virkelig godt lide at bade. Om aftenen så vi Tod Brownings 'Freaks' fra 1932, der var helt ulig noget jeg har set tidligere. Tjek lige Prince Randian! Jeg fik hende også lokket til at se Fars Fede Europaferie, og så kunne aftenen ikke blive bedre. Nu lader jeg op til næste uge med Orange is the New Black og Jimmynusning.  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar