mandag den 2. juni 2014

with eyes glued to the sky

I går var der så varmt udenfor, at Rannvá og jeg ikke kunne holde ud til at være direkte i solen i mere end en halv time, før vi måtte flyttet tæppet ind i skyggen. Vi drak myntevand og sportcola inden vi fortrak til sofaen og Jim Henson-film; vi snuppede både Labyrinten og The Dark Crystal, og det var et glædeligt gensyn med dem begge. I dag pakker jeg paraplyen ned i kufferten, for i Porto kommer det til at regne hele ugen. Nu er det jo godt nok ikke en decideret solferie vi skal på, men vi skal trods alt til tre dages udendørs musikfestival, og jeg vil helst undgå at blive totalt gennemblødt imens Neutral Milk Hotel spiller verdens bedste plade. Lidt mudder kan jeg leve med, så lad os krydse fingre for voldsomme regnskyl torsdag, fredag og lørdag eftermiddag - og ikke om aftenen. Herhjemme skulle vejret blive helt fantastisk, og jeg håber I alle får en rigtig dejlig pinse!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar