torsdag den 3. juli 2014

dogs are almost everywhere that I go

Beklager radiostilheden de sidste par dage; jeg har været lidt udfordret på internetfronten, eftersom vores 'udbyder' er vores søde underbo, der tog på ferie med et slukket modem, eller hvad det nu hedder. Derfor har billederne af en græssende Silke været lidt længe undervejs, men ingen Jyllandstur uden en hyldest til verdens dejligste hund, der er det største fjollehoved jeg kender. Min søster fortalte, at Silke begyndte at gø begejstret, da bilen drejede ind på parkeringspladsen ved togstationen for at hente mig - og da hun så toget komme, hylede hun af glæde, selvom det er fire måneder siden jeg sidst var hjemme. Det er simpelthen så sødt.

I morgen tager jeg til bryllup i Nordsjælland - min veninde skal først giftes på lørdag; i morgen aften skal vi spise sammen med hele den irske del af selskabet, og jeg skal snakke engelsk for første gang i hundrede år. Hendes kommende mand er nemlig fra Irland, hvilket også var temaet til den hyggelige polterabend i maj. Jeg glæder mig virkelig meget til det hele!

2 kommentarer: