onsdag den 9. juli 2014

it took the heat off me for a while

I går eftermiddag undslap Rannvá og jeg det lumre vejr ved endnu engang at springe i vandet ved Amager Strandpark, og det var lige så skønt som sidst, omend med en del flere bølger. Med saltvandskrøller i håret købte vi iskolde sodavand, der blev nydt i solen på et tæppe i Lergravsparken, og så var det slet ikke så svært at huske, hvorfor jeg elsker København om sommeren. Jeg havde ikke mit kamera med på stranden, så billederne er fra en gåtur på Christiania for en måneds tid siden. 

Hjemme i lejligheden fik jeg endelig set de to første afsnit af Sherlock. Jeg har haft serien stående på hylden i årevis, men ventet lige så længe på, at min kæreste også fik lyst til at se det. Det skete bare aldrig; i går gad jeg ikke vente længere og kunne derfor endelig nyde at se Martin Freeman og Benedict Cumberbatch spille røven ud af bukserne i denne utroligt underholdende serie, som resten af verden har set for længst. Tyskland er et godt bud på nogle andre, der spillede røven ud af bukserne i går aftes, og jeg er SÅ glad for, at de er i VM-finalen! Det bliver sjovt at drikke en øl og se kampen et sted i Tyskland på søndag, og det bliver endnu sjovere hvis de vinder, så landet eksploderer i euforiske jubelscener og ugelang fejring med os som deltagere. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar