søndag den 3. august 2014

it's always worth living at least for a while

I går var min kæreste og jeg inviteret til hjemmelavet bøfsandwich hos min veninde og hendes mand, der i foråret flyttede ind i en skøn lejlighed på Islands Brygge. Sidst spiste vi lækre hotdogs hos min anden veninde, og jeg tænker, at det næste gang er vores tur til at invitere på en klassiker fra grillbarens menukort - måske et stjerneskud eller en halv kylling med pomfritter. Gårsdagens mad var helt i top, med svinsk meget sovs, hjemmesyltet agurkesalat og gammeldags Faxe Kondi, og vi spiste os så propmætte, at der ikke rigtig var nogen der sagde noget den næste time. En lille gåtur og en aftenøl nede ved vandet gjorde dog mirakler, og resten af aftenen gik med snak, musik, øl, vin og shots - og parspillet 'Kompromis', der faktisk var rigtig, rigtig sjovt, selvom min kæreste og jeg tabte med et brag. Ved firetiden cyklede vi lidt usikkert tilbage over Amager efter en super dejlig aften. Næste uge bliver også travl - både med arbejde, men også med gode koncerter og venindehygge, så det kan jeg sagtens overskue.

4 kommentarer:

  1. Simon Skjødt Jensen5. august 2014 kl. 13.11

    Jeg vil have det igen!!!!

    SvarSlet
  2. Jeg kunne også godt lige spise en lille bøfsandwich nu...

    SvarSlet
  3. Bøf sandwich er SÅ godt!
    Det får vi altid på min fødselsdag.

    - Anne

    SvarSlet
  4. Min kæreste har lige indført, at vi også skal have bøfsandwich hvert år til hans fødselsdag. Jeg tror han har lidt for høje forventninger til min kulinariske kunnen.

    SvarSlet