mandag den 15. september 2014

he had the moves to save the day

Min Stephen King-samling har fået en ny, prominent placering i stuen, og med billedet af kongen på toppen, tenderer det en næsten alter-lignende opbygning som kun er passende for min yndlingsforfatter. Billederne har været under den opdaterede Stephen King-fane i noget tid, men det er ikke ligefrem dér, I vælger at klikke jer hen, når I besøger min side - og det er også helt okay. Jeg ville bare lige give jer muligheden for at se min nye reol og dens beboere. Min samling er støt voksende, men jeg når nok aldrig min far, der har næsten alle bøger i smukke, engelske hardback-udgaver - og også en stor del af dem i danske paperbacks.  I andre familier samles der på porcelæn; i min på Stephen King (må dog hellere lige nævne, at min søster faktisk samler på begge dele.)

3 kommentarer:

  1. Åh, jeg holder også af både at lave "bog-udstilling" og "porcelæns-udstilling" ligesom din søster B-) Begge dele pynter usigeligt.

    - Anne

    SvarSlet
  2. Hurra for at samle på begge dele!

    SvarSlet
  3. Anne, det ved jeg jo nemlig - min 'andre familier'-kommentar var nok også lidt møntet på jeres. :) Og ja, der er næsten ikke noget smukkere.

    Lillen, ja - hurra for det! :)

    SvarSlet