tirsdag den 30. september 2014

I won't complain along the way

Jeg har femhundrede billeder fra vores ferie OG er kommet hjem til fungerende internet i lejligheden, så brace yourselves; the Istanbul-posts are coming! Vi har haft en helt fantastisk tur på trods af vejret, der desværre krævede den viste påklædning det meste af weekenden, så det var kun i fredags jeg fik det ønskede skud solenergi. Men jeg fik til gengæld så uendeligt meget andet ud af turen, og jeg har forelsket mig hovedkulds i Istanbul, så regnen fik ikke lov til at ødelægge noget som helst. (Okay, det er lidt løgn. Lørdag var jeg sur og bitter i en times tid - også på billedet - men eftersom der ikke var udsigt til opklaring, var jeg nødt til bare at komme over det. Og det lykkedes. Og ud på eftermiddagen begyndte solen heldigvis at skinne igen.) I dag har jeg fri, og jeg glæder mig til en dag med internet, billedsortering, Jimmy-nusning, turkish delight-spisning og middagslur på sofaen. 

2 kommentarer:

  1. nurh, hvor ser I søde ud. du med din muthed, simon med sit smarte regntøj... awwwww. og den der paraply - det er simpelthen den flotteste i hele københavn!

    SvarSlet
  2. Ih, mange tak! :) Jeg er også glad for paraplyen, men den er desværre mere flot end den er praktisk.

    SvarSlet