torsdag den 18. september 2014

I'm dreaming 'bout those dreamy eyes

Disse fantastiske fraklip af Silke bliver vist i dag, fordi jeg lige nu savner det lille skind så ubeskrivelig meget. Jeg kan slet ikke forstå folk, der ikke kan lide dyr, for jeg synes man får en så ren og uforfalsket kærlighed igen, at man kun kan overgive sig totalt, når man kigger ind i et par hundeøjne. For nogle år siden var jeg hundelufter for flere forskellige størrelser i området, og det var enormt givende at se dem være glade, løbe rundt på stranden og nusse dem på maven. Da jeg havde en depression, var det helt uoverskueligt for mig at komme ud af døren, og her hjalp mine hundeaftaler i den friske luft rigtig meget. Når mit liv er bedre egnet til det, skal jeg også have min egen hund, men indtil da må jeg nøjes med den allerbedste erstatning; nemlig en omgang huskylove når jeg er sammen med min søster og Silke.

3 kommentarer:

  1. Åh jeg elsker billederne fra den dag :)

    SvarSlet
  2. Til jer begge: Det vil og gør jeg også!

    SvarSlet