fredag den 17. oktober 2014

anything goes but don't blink you might miss

I disse dage har jeg besøg af verdens bedste far og søster, og vi har så travlt med at hygge os, at jeg slet ikke kan finde tid til at sortere billeder og blogge. Lige om lidt tager vi en tur i Koncerthuset og ser lidt klassisk musik, og mon ikke aftenen slutter med en gyserfilm på sofaen. Billederne er derfor ikke aktuelle, men er en af de sidste rester af Tyrkiet-finhed, som jeg ikke har vist jer endnu. Istanbul bød nemlig også på imponerende flot og opmærksomhedspåråbende streetart i alle kategorier og med knald på både motiv og farver - det viste er kun et meget lille udpluk af alt det spændende jeg tog billeder af. Det var en fornøjelse at gå rundt i byen og tilfældigt støde på hele, overmalede vægge eller en vred panda hist og her; og jeg ville sådan ønske, at København var lidt mere liberal på byudsmykningsfronten, selvom her bestemt også er fine ting rundt omkring. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar