torsdag den 23. oktober 2014

fix my feet when they're stumbling

Jeg shopper aldrig sammen med mine veninder. Aldrig. De gider ikke, og jeg gør faktisk heller ikke. Når jeg så endelig er i selskab med min søster, der kan vende tommelfingeren op eller ned til flere t-shirts med dyreprint, kan det derfor nemt tage lidt overhånd. I lørdags slæbte vi vores stakkels far med i Fields i næsten SYV timer, og jeg får lidt ondt i maven over at tænke på, hvor kedeligt det må have været for ham; selvom vi selvfølgelig altid er ualmindelig godt selskab. Hans udbytte af dagen var en grydeske fra Tiger og et rødglødende dankort, for når man er på shopping med far, bliver man forkælet. Det viste sig allertydeligst da vi skulle købe vinterstøvler - der var et tilbud med tre for to, men i stedet for at købe et par til sig selv, fik det heldige ældstebarn her to par forærende. Mine fødder kommer i hvert fald ikke til at fryse nu!

4 kommentarer:

  1. Hej Hej..

    Kunne du tænkte dig at være med i en Knæk Cancer indsamling for bloggere?
    http://jeasblanketanker.blogspot.dk/2014/10/danske-bloggere-samler-ind.html

    Knus <3

    SvarSlet
  2. Det er en supergod idé, og jeg ønsker jer held og lykke med projektet, men jeg springer over i denne omgang. :)

    SvarSlet
  3. Haha, åh, ja, man får altså indimellem ondt af sin gamle far - vi er jo fire tøser, hvis man tæller mor med, RC-hygger og fnidre i et væk. Kunne godt have undet en dreng, der ind i mellem bare råbte røv, og tog den gamle AaB-spiller med ud og sparkede til en boldt i haven :p
    Gudskelov ér manden boliginteresseret, det er vist uundgåeligt med indoktrinering, når de har været kærester siden de var teenagere.

    - Anne

    SvarSlet
  4. Haha, sådan er det vist bare med fædre! Vi jokede med, at min far var ene hane blandt hele seks høns, men der talte vi altså også både min søsters hund, kat og hest med. :) Gammel AaB-spiller, alligevel? Interessant, interessant... Og ja, det er vist godt han er boliginteresseret - det kan min far ikke prale af at være, men vi har heldigvis andre ting tilfælles. Mine forældre blev også kærester, da de var teenagere. :)

    SvarSlet