mandag den 8. december 2014

and who will pop the triggers

Det holder lidt hårdt med at få julestemningen frem herhjemme, men Jimmy har hjulpet mig med at pynte amagerhylden med juledyrene, og så har han fundet de helt tunge skyts frem i form af mine tre yndlingsjulefilm; nemlig 'Elf', 'Alene Hjemme' og 'Fars Fede Juleferie'. Dem skal vi se i løbet af den næste uges tid, og så skal Sufjan Stevens' fine julebokse også frem fra gemmerne, og min kæreste er tvangsindlagt til det hele. Jeg har fundet mig en julehader, der allerhelst ville fejre højtiden på en sandstrand med en drink i hånden laaaaangt væk fra nisser og gaver, men det får han altså ikke lov til, så længe han er sammen med mig. (I januar vil jeg derimod gerne rejse langt væk, men det kommer desværre ikke til at ske denne gang.) De sidste par år har han fejret jul hjemme hos min familie og sørget for at holde humøret højt, når vi andre har grædt lidt ned i sovsen over afdøde mødre, hustruer og bedstemødre, men i år kan hans egen mor vist ikke undvære ham længere, så han smutter en tur til Skive. Jeg tager hjem til min far og søster, for jeg kan slet ikke forestille mig nogensinde at skulle holde jul uden dem. Vi bliver kun os tre, men jeg er sikker på, at det nok skal blive hyggeligt og fint alligevel.  

2 kommentarer:

  1. Jeg glæder mig sådan til du kommer hjem.

    SvarSlet
  2. Jeg glæder mig også rigtig meget. Det bliver så skønt at hygge med dig og far og alle dyrene!

    SvarSlet