onsdag den 17. december 2014

gotta let the night have dawn

Nu har jeg faktisk fået gang i julehyggen! Min kæreste og jeg så Elf i går, og jeg var ved at blive kvalt i en hjemmelavet havregrynskugle, da sneboldkampen i parken igen fik mig til at grine helt hysterisk. Og ja - en hjemmelavet havregrynskugle! Det har vi også haft tid til (skulle vi også helst, eftersom det tager omkring ti minutter at rulle sådan en stak), og det har gjort aftenerne endnu hyggeligere. Arbejdsdagene er lige blevet lidt længere - gerne en ti-elleve timer nu - men derinde forsøger vi også at julehygge lidt med slik og konkurrencer (ikke julemusik. Aldrig julemusik.) I morgen har jeg FRI, og det bliver vidunderligt at sove lidt længe for en gangs skyld. Så skal de sidste gaver pakkes ind; jeg skal hente en pakke på posthuset, og så skal jeg ellers ligge på sofaen og hygge med Kristinas fine bog. 

4 kommentarer:

  1. Det lyder som om stemningen er i hus :D
    God sofa/boglæse-hyggedag til dig :D

    - Anne

    SvarSlet
  2. Tusind tak, Anne - har helt glemt at svare. Det var en skøn dag, og jeg har heldigvis fået lidt flere afslapningsdage, end jeg havde regnet med. :)

    SvarSlet
  3. Jeg savner dig, ret så meget faktisk!

    SvarSlet
  4. Jeg savner også dig! Men vi ses heldigvis (relativt) snart igen. :)

    SvarSlet