mandag den 22. december 2014

it'd sure feel good to share our favourite things

Jeg har lidt uventet - men meget velkomment - fået tidlig juleferie fra arbejdet. Der var ikke rigtig nogle siddepladser tilbage på togafgangene i dag, så jeg holder mig til den oprindelige plan om at tage hjem til min far i morgen. Dagen i dag er derfor gået med at nyde mine adventsgaver, konkurrencepræmier fra arbejdet, en bare-fordi-gave og et par julegaver, jeg ikke kunne vente med at åbne. Jeg har næsten lige fortalt, at min mor altid købte fine strømper til mig, men min far kan altså også godt være med på den front, for han har fundet de nuttede dyrestrømper til mig. (Med en smule hjælp fra min søster, tror jeg.) X'ed Out af Charles Burns er også fra min far og SÅ fin, og jeg glæder mig virkelig til at læse den, men indtil videre har den fået en fin plads på hylden ved siden af Black Hole. Og så har jeg fået de fineste kattesokker i verden af Lærke, der altid giver mig gode gaver.
Med gaverne fra mit arbejde har jeg også været usandsynligt heldig i år. Håber ikke jeg spoiler noget for eventuelle kollegaer blandt mine læsere, i øvrigt, men jeg er altså ret glad for de høretelefoner vi har fået i julegave. Jeg har også fået en imponerende Julian Schnabel-boks, og i weekenden vandt jeg vores gættekonkurrence og tog den nye The Knife-vinyl med hjem. Det er trist, at det bliver deres sidste, men pladen byder på nogle superfede versioner af flere af mine yndlingsnumre, og det er en godkendt måde at slutte på. Det er ikke engang jul endnu, men jeg er allerede så taknemmelig for de gaver, jeg har fået. Jeg håber, at mine gaver også vil vække glæde hos deres modtagere, for den følelse er lige så god som selv at få noget godt.   

2 kommentarer:

  1. Sikke nogle fine sokker!
    Har hun selv strikket dem?

    SvarSlet
  2. Ja, hun har nemlig så! Det er mega sejt. Hun har tilbudt at strikke et par sokker til mig med noget af mors garn. Måske kan vi lokke hende til at strikke et par til dig også. :)

    SvarSlet