onsdag den 24. december 2014

just waiting for the sun to set

 Kartoflerne er skrællet, mandlerne er smuttet (ok, det er faktisk løgn. Jeg kunne ikke smutte en eneste, men har møjsommeligt pillet hver eneste lille lortemandel, indtil mine fingre var helt rynkede og klamme), hesten er puttet, anden er i ovnen og vi har været på rundtur til diverse kirkegårde og hilse på resten af familien. Jeg holder mig fra vigtige arbejdsopgaver som sovsen og borddækningen, og derfor kan jeg lige flade ud en halv times tid inden det går løs. 'Går løs' er måske også så meget sagt, eftersom jeg får verdens mest afslappede juleaften kun med min far og søster - vi spiser, når maden er færdig, vi besøger mor på kirkegården inden risalamanden, og gaverne bliver åbnet, når  vi ikke længere er ved at sprækkes. Rigtig glædelig jul til jer alle!

2 kommentarer: