søndag den 28. december 2014

this weather has me wanting love more tangible


Inden jeg hoppede på toget tilbage til København i går aftes, nåede vi en tur ud i stalden, hvor der også blev julehygget til den helt store guldmedalje. Hesten på det første billede er et helt år ældre end mig - den er allerede fyldt tredive! Det er ret vildt, synes jeg.  


Min søsters hest Serafina stod udenfor i kulden og var glad for at få besøg, og mens vi hyggede med hende, gik Silke helt bananas på ridebanens islag. De er simpelthen nogle af de skønneste dyr i verden, og jeg er så glad for, at de passer godt på min søster. Jeg savner dem allerede, men jeg skal heldigvis en tur hjem igen allerede om en måneds tid. 

4 kommentarer:

  1. Den trofaste følger og hestepige må vide om føllet stadig er i søsters varetægt?

    Ser virkeligt rart ud. I går cyklede jeg over fælleden og der lugtede så meget af hest, at jeg næsten blev høj :)

    SvarSlet
  2. Willemoes bor hos en rigtig sød pige i Nordjylland, som min søster har kontakt med på facebook. Han flyttede hjemmefra for to år siden imens vores mor var syg, hvilket gjorde det noget nemmere for min søster at få redet Serafina til én gang for alle. Det var også begyndt at blive lidt halvdyrt at mætte to kæmpestore heste. :)

    Der er så rart ude i stalden. Hesteduften er simpelthen noget af det bedste!

    SvarSlet
  3. Synes nok han manglede på billederne over længere tid. Jah, det er jo dyrt og krævende med hestevenner, uanset hvor dejlige de er.

    SvarSlet
  4. Det er det nemlig. Han kom jo også med som en ekstra bonus - ingen vidste, at han lå inde i maven på Serafina, da min søster fik hende foræret. Han blev solgt i den periode hvor vores mor blev syg, og vi havde jo håbet på og regnet med, at hun ville leve mindst et halvt år mere end hun gjorde - så der skulle et ungt hingsteføl ikke lige tage opmærksomheden. Det endte med, at han flyttede hjemmefra bare en uge, før vores mor døde. Typisk!

    SvarSlet