fredag den 16. januar 2015

and at that moment you may laugh

Den sidste uges tid er mest gået med arbejde, men lidt er der da sket:

- Min veninde Rannvá postede forleden et billede på min facebook-væg af Marilyn Manson, der efterhånden angiveligt er begyndt at ligne Nicholas Cage en lille bitte smule. Internettet er de seneste dage eksploderet med billeder af de to, hvor jeg måske godt kan se visse små ligheder, men det er virkelig hårdt for mig at indrømme. Det er jo en af mine yndlingsmænd og en af mine... absolut ikke-yndlingsmænd. Internettet er ubarmhjertigt, men heldigvis er det førstnævnte jeg skal se i VEGA til juni, og der tror jeg bestemt ikke han ligner Nicholas Cage.  

- Jeg har fået en ny funktion på mit arbejde; af og til skal jeg lige en lille tur i banken, og det er faktisk rigtig rart med lidt afveksling og frisk luft. Problemet er bare, at jeg skal følges med en vagt. Jeg er den ringeste i verden til at small-talke, og nogle gange kan jeg heller ikke lade være med at nævne, at jeg er dårlig til at small-talke, hvilket ikke gør situationen mindre akavet. Min forgænger var venner med alle vagterne på facebook og kendte intime detaljer fra deres privatliv. Det kommer ikke til at ske for mig. (Og det er helt okay.)

- Den anden dag havde jeg TO vagter med, fordi den ene kedede sig. De gik en meter bag mig hele vejen og snakkede, og jeg følte mig afsindigt V.I.P. Der skal ikke så meget til for at begejstre mig. 

- Jeg har sagt farvel til en god kollega, der skal begynde på en uddannelse og stopper på arbejdet. Han er den eneste anden jeg kender, der også ELSKER Bright Eyes og HIM, og jeg kommer til at savne hans playliste om morgenen.

- Jeg er begyndt at drikke Cola Zero igen. Yes, you heard me. (Regular er dog stadig tilladt ved specielle lejligheder, jeg må bare erkende, at jeg ikke kan begrænse mig til kun at drikke cola i weekenden lige nu, og derfor må jeg sætte ind et andet sted.) 

5 kommentarer:

  1. hahahaha. virkeligt gode billeder du dér har fundet! tror også godt jeg vil med til mm-koncert, og heldigvis er der lang tid til juni, så jeg kan nå at købe billet.

    SvarSlet
  2. Øv altså, nåede ikke at få billet til hr. Mansons koncert, må nøjes med at høre ham, er pjattet med "Deep Six", både sangen og videoen.
    God fornøjelse.

    SvarSlet
  3. Rannvá, oh no, der er faktisk udsolgt. :( Skynd dig at skrive dig på venteliste! Det kunne være så fedt at have dig med.

    Mie, øv, jeg tror ellers det bliver en stor oplevelse. Jeg har set ham før, men muligheden for at se ham i Store Vega er jo helt fantastisk. Jeg er også helt vild med Deep Six. Tak!

    SvarSlet
  4. nå, for dælen! populær dude. ser, om ikke jeg kan få klemt mig ind på ventelisten.

    SvarSlet
  5. Jeg sad klar til at købe i det sekund de kom til salg, og var så glad for at det lykkedes, så jeg følte mig lidt fjollet, da der stadig var billetter en MÅNED efter. De må være blevet udsolgt i løbet af de sidste par dage. Krydser fingre for dig.

    SvarSlet