lørdag den 3. januar 2015

it's a good time for a photo, can't let go

Jeg ved godt, at det er alt for sent at vise julebilleder nu. Men mellem jul og nytår var jeg enten alt for travl eller - når jeg ikke var travl - alt for doven til at få vist den sidste omgang julestemning fra mit barndomshjem, så nu får I dem altså lidt forsinket. Vi har altid haft mange fugle på træet, men de senere år er der føjet nogle ekstra fine eksemplarer til samlingen efter vores sommerferier til julebyer i Tyskland. Hos mor var der også blevet julefint, og hun sendte min far og jeg et stjerneskud en aften vi besøgte hende i mørket.

Året startede travlt ud med en ti-timers arbejdsdag i går med besøg af L.O.C., og selvom han selv er ganske flink, er nogle af hans fans en anelse irriterende. Larmende teenagepiger eller ej - jeg synes nu, at det er meget sjovt at have in-stores. Jeg har selv været ivrig autografjæger, og jeg ved hvor fedt det er at få lov til at hilse på sit idol. I dag har jeg fri, og jeg har  været på biblioteket og udsalgsshoppet ganske beskedent i H&M. Der ligger stadig stjerneformet konfetti på gulvet, men det får lov at blive lidt endnu.  

2 kommentarer:

  1. Hvor fint med et julestjerneskud fra Mor - netop som den kære Jesper Fårkylling synger om (: Men ja, med al den fine pynt, kan hun da kun være kommet i julestemning.


    - Anne

    SvarSlet
  2. Anne, det var sødt skrevet. Vi hyggede i hvert fald om hende så godt vi kunne. :)

    SvarSlet