onsdag den 14. januar 2015

while half of my fingers are dipped in the sand

I dag er det et år siden min kæreste og jeg rejste til Den Dominikanske Republik. Den tur betød helt utroligt meget for mig - jeg havde lige mistet min bedstemor og havde desuden gennemgået en masse dumme mærkedage i forbindelse med min mors død et år tidligere; vinteren var endnu mere en kælling end den plejer at være, og mine fremtidsplaner var ikke-eksisterende. Turen kom altså på det helt rigtige tidspunkt, og jeg forelskede mig hovedkulds i øen og dens rare befolkning, og jeg kunne sagtens være blevet i flere måneder. Det sidste år har jeg haft det meget bedre (selvom fremtidsplanerne stadig er ikke-eksisterende), og i år går januar-rejsen kun til Jylland, men jeg håber, at jeg snart får tid, mulighed og råd til at tage langt væk igen, for det er altså noget helt specielt. I aften vil jeg kigge på alle feriebillederne igen sammen med min kæreste og måske drikke lidt af vores hjemmebragte rom, og så kan jeg forhåbentlig glemme mørket og kulden lidt. 

3 kommentarer:

  1. Jeg glæder mig til rejsen til Jylland. Håber meget vi kan ses når du kommer hjem. Knus losepottemuld

    SvarSlet
  2. Jeg kunne godt lige holde til en tur ned i varmen :)

    SvarSlet
  3. Louise, det må vi lige få arrangeret. :)

    Mette, det kunne jeg virkelig også!

    SvarSlet