fredag den 9. januar 2015

you can untie ties that have you tied upside

Forleden da jeg ryddede op i Jimmys legetøj, gik det op for mig, at jeg har opfostret endnu en lille samler. Hans mus alene (plus en enkelt lille bamse og en krabbe) fylder en hel skål, og så mange synes jeg altså ikke, at jeg har købt til ham. Han har alt for mange, og de fleste gider han overhovedet ikke lege med. Hans favorit er den meget slidte og efterhånden lidt ulækre lille, grå mus, der ligger nederst i skålen, fordi den var for klam til at blive fotograferet, men han er også ret glad for den røde. Snacks har han også rigeligt af, for jeg tager altid nogle forskellige varianter med hjem til ham, når jeg har været på ferie. De eksotiske varianter siger ham nu ikke altid så meget, mens jeg har mistænkt Whiskas for at putte afhængighedsskabende stoffer i deres sprøde snacks (snakkede man ikke om det engang?), som han ELSKER. Han kan endda selv åbne skuffen med snacks nu, hvis jeg glemmer at sætte stolen for. Vi har begge to lige spist frokost og fået en lille snack til dessert. Og nu skal vi have en middagslur, Jimmy og jeg.       

2 kommentarer: