lørdag den 7. februar 2015

and snowflakes will blow you on your way

Jeg er begyndt på arbejde igen efter to ugers opladning med aftaler og afslapning, og jeg løber lidt stærkt i disse dage, da det nu er andres tur til at have ferie. Mine aftener er blevet brugt enten sammen med min kæreste og Boardwalk Empire eller i Mordors univers som rangeren Talion, hvor jeg slagter Uruk-kaptajner på stribe og løber rundt i Gollums fodspor, og min internettid er derfor lidt begrænset. Der er allerede gået næsten to uger siden jeg sammen med min far og søster (og Silke) gik rundt om Store Økssø på en fredfyldt og virkelig smuk vinterdag, hvor tågen lå så fint over sneen. På turen hjem kiggede vi ind til min søsters hest Serafina, hvor ponyerne var flotte i solnedgangen. Når vinter er lig med solskin og sne i stedet for regnvejr og kulde, er det en helt okay årstid.  

4 kommentarer:

  1. Det var virkelig en hyggelig tur! :)

    SvarSlet
  2. HOLD K*FT, HVOR ER DET SMUKT! det er så støvet og fint og nostalgisk... man kan ikke engang vdrømme denne slags stemning frem. wow. wow. x wowwww.

    SvarSlet
  3. Virkelig fantastiske smukke billeder Tine :) Jeg nyder at følge dig herinde, når jeg en sjælden gang imellem får tid. Hils Simon. Knus fra Camilla

    SvarSlet
  4. Mette, ja det var så! Selvom jeg stadig tænker på den unge, venneløse mand. :)

    Rannvá, der var så smukt. Billederne er ganske fine, men yder slet ikke stedet retfærdighed, for det var helt enestående den dag.

    Camilla, hvor er det dejligt at høre fra dig! Jeg er glad for, at du stadig kigger med ind imellem. Jeg skulle hilse igen, og hey - når I engang er rykket i hus, kommer Nanna og jeg og besøger dig. :)

    SvarSlet