søndag den 22. februar 2015

I can't see anyone else smiling in here

Som man måske har kunnet fornemme, har denne uge ikke været den allerbedste for mig. Udsigten til en forlænget weekend hjalp mig igennem en torsdag, hvor jeg hurtigt blev mere og mere forkølet, selvom jeg jo ikke ligefrem havde planlagt at tilbringe den kommende weekend på sofaen. Fredag var træls med hovedpine, tilstoppethed og for lidt energi til tv-serie-kigning, men allerede i går havde jeg det meget bedre, og i dag har jeg gået en lang tur i solen, så jeg er vist sluppet billigt denne gang. Jeg sørgede heller ikke ret meget over AaBs nederlag til Club Brügge i Europa League i torsdags, da det ikke kom som en stor overraskelse. Det var meget mere spændende med aftenens kamp mod Brøndby, der lige er blevet fløjtet af, og selvom jeg længe havde affundet mig med at acceptere (og måske sætte pris) på en nul-løsning, kan jeg nu glædesstrålende række armene i vejret over en lidt (meget, ifølge min kæreste) ufortjent AaB-sejr med et meget sent mål af AK47. Og tidligere i dag fandt jeg et billede på min telefon fra den juledag, hvor jeg til min sildemad fandt et æg med to perfekte blommer. Ugens sidste dag har derfor ikke været helt ueffen. 

3 kommentarer:

  1. Tak for at have igangsat Jarvis Cockers skråleri i mit hoved: "You're suuuuuure, you wanna live like common people uh uh UH"

    SvarSlet
  2. Min kæreste smed en albue i hovedet af mig, i ekstatisk lykke, da det mål ramte i 90'ene minut :p Hold op, hvor blev en ellers skøn dag, ommuligt lige 110% bedre, kunne jeg mærke:p

    - Anne

    SvarSlet
  3. Kåre, jeg elsker, når overskriften bliver genkendt! (Omend denne måske var i den lidt nemme kategori). Jeg håber, at du stadig har den på hjernen. Det må være bedre end Postmand Per.

    Anne, haha, jeg havde næsten samme reaktion her i sofaen. Måtte dog hurtigt nedtone min begejstring lidt, da min kæreste er Brøndby-fan. Men ja, søndag var en skøn dag!

    SvarSlet