fredag den 6. marts 2015

I had nothing to do I was bored

Ting, jeg har en mening om i dag, selvom jeg egentlig ikke ved nok om det:

 - Strejke i Norwegian. Og SAS. Og RyanAir. Det er efterhånden blevet billigere for mig at flyve til Barcelona end det er at besøge min far i Jylland, og selvom vi godt kan blive enige om, at togbilletterne selvfølgelig er alt for dyre, er det altså også et udtryk for at priserne på flybilletter ikke kan presses mere. Selvfølgelig koster det penge at få så stor en maskine på vingerne, miljøafgiften skulle nok hæves, og både stewardesser og piloter skal naturligvis have en ordentlig løn - og med det in mente burde det bare ikke være muligt at flyve til London for hundrede kroner. (Men når det nu skulle være, er jeg da glad for at have fået billige billetter til vores næste destination.)

- Den der helt vanvittige vaccine-historie. Jeg kan simpelthen ikke begribe, at der er nogen, der vil sætte andre menneskers liv på spil, fordi de ikke vil vaccinere deres børn. I sidste uge måtte jeg unfriende en perifær bekendt på facebook, fordi hun delte en artikel med det skræmmende budskab at ét ud af tusind børn dør af at blive vaccineret. Ej, men helt ærligt, folkens, tænk jer nu om.  

- X-factor. Det er overhovedet ikke noget jeg gør mig i, og i aften er første gang jeg har set noget af det i denne sæson. Med et halvt øje og Plants Vs. Zombies på mobilen var jeg uimponeret af de første optrædener, og især den hypede Baraa var ret skrækkelig. Indtil han nåede omkvædet, altså, og blev forvandlet til en lille engel. Han kan godt synge. Bagefter maltrakterede en gruppe Comforting Sounds, der er et af mine yndlingsnumre med Mew, fra dengang de ikke var så vanvittigt irriterende som de er nu, og det var hårdt at være vidne til. Den sang skal ikke råbesynges! 

Så ja. Alt i alt har det været en helt almindelig fredag.   

2 kommentarer:

  1. Haha, ditto!
    Fandt først ud af at der åbenbart stadig køre X-factor sidst jeg var på job, fordi alle var mega spændte - troede ikke det havde været på skærmen siden jeg boede hjemme.
    Og de to andre sager, fatter jeg nada af - føler sleeeet ikke de vedrører mit liv B-) Så længe SAS gider flyve mig til Paris i april og ungerne ikke smitter mig, er jeg glad ;)

    - Anne

    SvarSlet
  2. Anne, jeg forstår slet ikke det der x-factor mere. Det virker heldigvis til, at folk har forstået, at det bare er underholdning - og ikke et bevis på talent.

    Jeg glæder mig til at læse om jeres tur til Paris! Min søster og jeg har også snakket om at tage et smut derned engang. :)

    SvarSlet