tirsdag den 17. marts 2015

marveling over dead branches

Jeg får forhåbentlig ikke mulighed for at tage flere billeder som dette inden sommeren kommer, men selv hvis der skulle komme en runde mere med frost og sne, er der ingen der kan tage det tiltagende dagslys fra mig. Jeg sover desværre rigtig dårligt om natten i øjeblikket - jeg vågner meget tidligt om morgenen og kan ikke falde i søvn igen, og det er usædvanligt for mig, der ellers altid kan sove. Når jeg har tænkt nok på alle de uendeligt mange og samtidigt uendeligt få muligheder for min fremtidige uddannelses- eller jobsituation, kan jeg heldigvis godt sove et par timer mere, og så er det bare dejligt at der er lyst når jeg skal op. Det betyder alverden, at jeg ikke skal stå op til mørke og kulde, og nu er der tilmed også lyst, når jeg har fri igen. I ti minutter, altså, men det bliver jo snart bedre. Og nu har jeg vist ikke nogen undskyldning længere for ikke at cykle på arbejde - det må være et slags tredive-års-forsæt.  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar