søndag den 15. marts 2015

strange weather in the back of the room

Jeg har ikke rigtigt nænnet at tage Svampebob-banneret ned efter vores nytårsfest, og eftersom jeg nu skal holde fødselsdagsfest i næste weekend, får drengene lov til at blive hængende lidt endnu. Vores stue er måske pyntet bedre til et babyshower end til en tredive-års fødselsdag, men hvis jeg skulle til at begynde på dét pjat,  er min alder vel også meget passende. (Det skal jeg ikke. Jeg prøver ikke på en kryptisk måde at fortælle, at jeg er gravid, for det er jeg ikke, og det bliver jeg ikke. Just to clarify.) Amagerhylden er nok også pyntet lidt til den barnlige side, men det er egentlig min kæreste der skal dekorere den, og indtil han får taget sig sammen til dét (der er kun gået tre år indtil videre), har jeg indtaget pladsen med en lille brøkdel af alt mit nips. Jeg glæder mig sådan til at holde fest, og jeg håber, at vi alle kan være i lejligheden!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar