torsdag den 26. marts 2015

they're all waiting here for me

I tirsdags tilbragte jeg min tredive-års fødselsdag på allerbedste vis i selskab med min kæreste. Jeg sov længe, fik morgenmad på sengen og pakkede lidt flere gaver op (behøver jeg nævne, hvor meget jeg elsker Michael Jackson-englen?), og jeg havde egentlig slet ikke lyst til at rejse mig fra sengen. Vi kom derfor ret sent afsted mod Zoologisk Have (jeg glemmer altid, at de lukker absurd tidligt i disse måneder), men vi nåede heldigvis at hilse på alle vennerne. 
Der var afsindig koldt, så vi var ret længe inde i regnskoven og kigge på flotte fugle. Jeg ledte også efter dovendyrene, som jeg kun kan se hveranden gang jeg er på besøg - tirsdag var ikke en af dem. Ulvene gemte sig også, men jeg fik da hilst på den i øjeblikket mest berømte beboer; det lillebitte næsehorn, der mest lå og puttede ved siden af sin mor. Inden da havde det rendt rundt i fuldt firspring på folden, men det har jeg ingen billeder af.

Aftensmaden blev indtaget på Spiseloppen, som jeg ikke tidligere har besøgt, men bestemt vender tilbage til. Det var virkelig lækker mad til absolut rimelige priser i en afslappet atmosfære, og jeg er kun ked af, at der ikke var plads i maven til dessert. 
Desserten kunne jeg heldigvis få derhjemme, for jeg har simpelthen fået så afsindigt meget slik. Mine venner, min familie og min kæreste har tydeligvis ikke tænkt sig at hjælpe i projekt bikiniklar (som nu aldrig har været et reelt projekt, og jeg ejer desuden ikke en bikini), og her er slik til mindst en uge. Høhø. På billedet mangler desuden endnu et Pringles-rør, en plade Marabou og tre Kinder Country-barer, men det har vi altså spist. 

5 kommentarer:

  1. Åh, det er bare en fødselsdag lige efter mit hjerte - kæmpe tillykke! Morgenmad på sengen, kærestehygge, Zoo og slik i massevis - helt perfekt! Er sikker på det kolde vejr skyldes en led lommetyv, og slet ikke dig B-) Godt i hyggede anyway.

    - Anne

    SvarSlet
  2. Tusind tak, søde Anne! Det var nemlig helt perfekt alt sammen, og jeg kan godt lide din teori med en led lommetyv. Min far sagde i øvrigt, at der var fint vejr i Mariager, og det er jo teknisk set der jeg kommer fra, så måske vejret bare var blevet forvirret.

    SvarSlet
  3. årh du har simpelthen fået så mange dejlige gaver. Jeg er glad for at høre at du havde en god fest og en god fødselsdag.
    Synes det er så hyggeligt at læse dine blogindlæg.

    SvarSlet
  4. Jeg har indtil videre fået lov til at spise 2 stk. Kinder Country, 10 stk. Marcipanæg, 35 stk. Pringels Sour Creme & Onion, 1 stk. Milka Löffel Ei, 1 stk. Easter Egg og 7 stk. Flûtes Mit Käse. Glæder mig til at smage resten. :)

    SvarSlet
  5. Sine, tusind tak, det var en skøn kommentar at få! Det har været en rigtig god fødselsdags-UGE, faktisk. :)

    Simon, du er simpelthen så nuttet. Du skal nok få lov til at smage resten også, hvis du lader være med at afsløre, hvor meget vi har spist allerede.

    SvarSlet