tirsdag den 5. maj 2015

and we don't mean to satisfy tonight

På trods af en travl og stressende arbejdsdag lørdag, har jeg haft en virkelig dejlig weekend. Den tyvstartede fredag med AaBs 5-0 sejr over lillebror Hobro, der endelig blev sat på plads. Lørdag var som sagt lidt hård - jeg arbejder normalt ikke i weekenden, og slet ikke den første lørdag i måneden, og nu kan jeg huske hvorfor. Dagen gik dog hurtigt, og efter arbejdet havde jeg en god venindeaftale på en café. Bagefter nød jeg at en aleneaften, fordi min kæreste var i Århus og spille koncert. Jeg kværnede en pose chips og tre halvdårlige gyserfilm og gik kold i sofaen, så det var en lørdag aften lige efter mit hoved. Søndag cyklede jeg ud på Christiania, fandt en plet i solen og læste min bog færdig, og jeg havde glemt hvor godt det gør mig at blive varmet igennem af solens stråler. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar