fredag den 1. maj 2015

I've got this sentimental heart that beats

I dag fylder verdens bedste mindstemand hele tre år, og han er dermed en fuldvoksen, dejlig kat. Jeg har sagt det før, men selvom jeg længe havde glædet mig til at få en lille kat, havde jeg fuldstændig undervurderet den betydning, Jimmy ville få for os. Han skaber så meget glæde herhjemme, og vi snakker (alt for) meget til og om ham - for han er jo vores lille baby og en stor del af min lille familie. (#crazycatladyalert). Han startede sit liv ud som en frygtsom lille fyr, der absolut ikke ville løftes, putte i sofaen eller snakke alt for meget med gæster, men det blev hele tiden lidt bedre, og i skrivende stund ligger han på sofaen ved siden af mig og sover. Gæster elsker han nu, og han var i stuen det meste af tiden til både nytårs- og fødselsdagsfesterne og charmerede alle mine venner med bensmygning og gulvrullen, så hvem ved, hvad fremtiden vil bringe? 

Jeg fejrer dagen med ham mens min kæreste er taget til Århus for at spille til SPOT Festival (hurra!), og her bliver ikke sparet på vådmad, licquid snack, godbidder og snoreleg, og om lidt skal vi kigge på flere fugle fra vinduet i soveværelset. Bagefter snupper vi nok en fælles middagslur. Tillykke Jimmy! 

1 kommentar:

  1. Igen Tillykke til verdens bedste mindstemand :)

    SvarSlet