onsdag den 27. maj 2015

there's a plane and I am flying

I weekenden tog jeg forskud på sol og sommer på min fars terrasse, hvor der også bor en nuttet fugl med unger. Min far og søster lavede lidt havearbejde; jeg kiggede på, og min søster lavede den fineste sammenplantning til vores mor med den blomst, jeg havde købt til hende tidligere. Jeg kan godt lide, at der nogle gange står noget på kirkegården, som jeg har udvalgt. Det var en skøn eftermiddag, og jeg er glad for at jeg lige nåede hjem inden Barcelonaturen. Der bliver syvogtyve grader dernede; sommertøjet er pakket, og vi flyver faktisk om et par timer. Jeg skal tilsyneladende betale elleve euro i døgnet(!) for wi-fi på værelset, så der bliver nok lidt stille herinde de næste dage - med mindre jeg lige snupper en pause med en drink på tagterrassen. 

6 kommentarer:

  1. Dejlige billeder. Og ha' en dejlig tur til den dejligste by!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, sødeste Lærke. Jeg tænker altid lidt på dig når jeg er i Barcelona. :)

      Slet
  2. Årh de er så sommerlige dine billeder. Kan ikke lade være med at grine lidt af solsortens udtryk. Forestiller mig hvordan du prøver at komme helt tæt på med dit spejlrefleks hehe

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, søde Sine! Jeg var nu meget sød ved fuglen og holdte pæn afstand, men kunne rigtigt nok ikke dy mig for at liste tættere på. Og ja, nu kommer sommeren!

      Slet
  3. Muddi er så skøn på det nederste billede :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, man kan slet ikke se at hun lige har kastet op. :D

      Slet