lørdag den 25. juli 2015

the sun is melting half the street

Da jeg nævnte for min veninde, at feriedestinationen i år var Schwarzwald, var hendes første spørgsmål om jeg skulle smage en Schwarzwälder Torte - og det skulle jeg selvfølgelig. Vi spiste ved pandekagehuset i Sasbachwald, og kagen vandt lidt på at blive spist i så skønne omgivelser, men den var helt ærligt ikke fantastisk. I løbet af ugen så jeg nogle andre, meget flottere udgaver af kagen, men jeg fik ikke mulighed for at sammenligne, for resten af dagene spiste vi is i store mængder. 
Jeg tror aldrig, at jeg har spist så meget is på så kort tid før, men i løbet af en uge spiste jeg altså isdesserter til frokost FIRE gange. Der var SÅ varmt, og alt andet mad virkede uoverskueligt. Der var desuden også relativt meget frugt i, ahem. I REGRET NOTHING!

2 kommentarer:

  1. Kunne godt lige spise en lækker omgang frokost ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, ja, også her! Men turen til Irland har også budt på lidt for meget god mad, så jeg må hellere til at stoppe med den slags frokoster. :(

      Slet