torsdag den 2. juli 2015

there is sun and spring and green forever

I weekenden besøgte vi min kærestes forældre på en campingplads i Rødovre, af alle steder. Da vi stod af bussen i skyggen af enorme boligblokke var jeg en anelse skeptisk, men selve pladsen var virkelig hyggelig. Med en solid frokost i maven gik vi på opdagelse i området, og på den anden side af en magisk tunnel gemte sig et sandt paradis med vand, grønt og får i rigelige mængder, og så var Rødovre alligevel slet ikke så tosset.

Dårlig planlægning af mine fridage har resulteret i, at jeg skal arbejde mig gennem den næste uges hedebølge, inden jeg drager til Tyskland. Heldigvis er aftenerne lange, så jeg satser på alligevel at mærke lidt til den københavnske sommer. I eftermiddag har jeg f.eks. tænkt mig at tage årets første dukkert ved Amager Strandpark (jeg har været i vandet, men Barcelona tæller ikke rigtigt), og jeg tæller allerede timer til fyraften lørdag, hvor det gælder pizza og parkhygge med min veninde. 

2 kommentarer:

  1. Hold da op. Jeg ville heller ikke lige have gættet på at dine billeder er fra Rødovre. Jeg er især vild med dit sidste billede af fåret.

    SvarSlet
  2. Nej vel, Sine? Jeg blev også meget overrasket. :D Det liggende får var bare så sødt. Det var helt ligeglad med, at vi var der.

    SvarSlet