torsdag den 13. august 2015

I've got nowhere to go so I follow my feet

I dag tænker jeg på alt og ingenting, og jeg har været omkring flere spændende emner:

- Når jeg er forkølet, kan jeg aldrig helt forstå, hvorfor jeg i sygdomsfri tilstand ikke sætter mere pris på at være rask. Jeg ville blive sindssyg, hvis jeg aldrig kunne trække vejret gennem næsen.

- I samme boldgade er jeg virkelig, virkelig glad for, at jeg ikke er et af de mennesker, der lider af kronisk hikke. 

- Hvis jeg fik en kat mere, skulle den hedde La Cour. Blev på Irlandsferien enig med mine venner om, at det er et ret stærkt kæledyrsnavn - og på flyet fra Dublin rejste vi sørme med Lars Brygmann. Det må være et tegn. 

- Min næste lønseddel bliver historisk trist. Fem vagter kunne det blive til i den sidste periode. 

- Det afholdt mig dog ikke fra at købe tre koncertbilletter og HEALTHs nye plade i går.

- Hvilket minder mig om, at jeg også skal have fixet min cykel i dag. På den lange bane sparer jeg vel nogle penge på rejsekortet, så det er ikke så slemt. 

- Jeg siger faktisk aldrig 'på den lange bane' (eller 'i samme boldgade' - hvor kommer det pludselig fra?). Det er et af mine hadeudtryk - ligesom mange andre på denne liste. Resten af listen er ting, jeg siger konstant - men jeg er ikke stolt af det. 

Nu finder jeg HEALTH på Spotify (lidt svært at gå tur med en rejsegrammofon), afleverer min cykel og går en lang tur i det gode vejr, der tilsyneladende forsvinder igen i morgen. Ligesom min forkølelse. Sagde vi.  


2 kommentarer:

  1. Hæhæ du er sjov, jeg ville også dø hvis jeg havde kronisk hikke!

    Jeg synes at La Cour er helt ualmindeligt grimt til en kat ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hurra, der er én, der synes jeg er sjov! :D

      La Cour er det bedste kattenavn.

      Slet