lørdag den 8. august 2015

pop on some music trapped in its time

I eftermiddags landede jeg i Kastrup Lufthavn efter en helt fantastisk og oplevelsesrig ferie i Irland med min kæreste, to af mine bedste veninder og deres mænd. Det skal jeg nok fortælle meget mere om, men først har jeg lige syvhundrede billeder, der skal sorteres, tøj der skal vaskes, Jimmy der skal nusses og serier der skal ses. Derfor er billederne i dette indlæg fra min Tysklandsferies sidste aften, hvor vi på campingpladsen i vores lille by var til fest med folkedans og musik fra Alphornsbläsergruppen Kniebis - og den ret charmerende harmonikaspiller Roland
Jeg kan fuldstændig uden ironi eller sarkasme i stemmen sige, at det var en helt enormt hyggelig aften. Der var godt humør og glade mennesker over hele linjen, og da Roland blev overtalt til at spille Hansi Hinterseers 'Hände Zum Himmel' var der ikke et øje tørt. Og NU skal jeg i seng - jeg har efterhånden et ret heftigt søvnunderskud efter en uges aktiv ferie, og i morgen skal jeg sove lige til jeg vågner; ligesom jeg heller ikke kan udelukke at jeg snupper en middagslur.   

2 kommentarer:

  1. Åh hvor var det bare en hyggelig aften <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var det nemlig! Det er jo lige noget for os. :D

      Slet